JESZCZE W STARYM ROKU

Koniec roku, dziwny to czas, dla jednych zabawny, dla drugich przykry, a dla trzecich „bezpłciowy”. Fajerwerki słychać od rana i zapewne będzie można je usłyszeć także grubo po północy, kiedy to wylegną na ulicę, bądź przydomowy ogródek ci, którzy przespali godzinę zero. Wszyscy coś podsumowują, wyciągają wnioski i snują plany na następne trzysta dni z hakiem. Tak zostaliśmy nauczeni.

Mi też przyplątało się kilka myśli podsumowujących, ale planów przyszłorocznych nie robię (poza jednym), bo ja się w plamowanie nie potrafię bawić, za mnie planuje siła wyższa 🙂

Tym, którzy tu do mnie zaszli życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Tych, którzy nie zaszli pominę, bo i tak nie przeczytają 🙂

8 myśli w temacie “JESZCZE W STARYM ROKU

  1. Idzie Wiosna 31 grudnia, 2023 / 8:11 pm

    Przeczytałem …i życzę ci by ten następny rok dał ci, czego poskąpił ustępujący… Do siego roku!

    Polubione przez 1 osoba

    • Renata Winczewska 31 grudnia, 2023 / 8:26 pm

      Niech mi tylko niczego co mnie uszczęśliwia nie zabiera, a będzie dobrze 🙂 Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 🙂

      Polubienie

  2. Gosia F. 1 stycznia, 2024 / 12:21 am

    By ten rok nie był gorszy od startego, i by szczęścia było więcej (choć troszkę)

    Polubione przez 1 osoba

    • Renata Winczewska 1 stycznia, 2024 / 6:11 pm

      Szczęście zawsze się przydaje gdziekolwiek jesteśmy. Dziękuję 🙂
      Niech i dla Ciebie ten Nowy rok będzie łaskawaszy niż ten, który nas opuścił.

      Polubienie

  3. Podróż w kłopoty 1 stycznia, 2024 / 10:35 am

    Piękny wiersz 🙂 Już dawno nie widziałam poezji na blogu…

    Być może dlatego, że ostatnio pochłonięta tworzeniem treści YT odeszłam od czytania czegokolwiek poza artykułami w ramach researchu…

    W każdym bądź razie, dziękuję 🙂
    Być może to ciut egoistyczne, ale super jest wiedzieć, że jest ktoś, kto myśli podobnie… Kto zmęczony walką, poszukiwaniem i dążeniem, daje się poprostu zawieść… Podejmując przy tym najsłuszniejszą decyzję w życiu. Nie zawsze trzeba walczyć, nie zawsze warto dążyć, a często wystarczy po prostu być…

    Nie wiem, czego życzyć komuś, kto ma wszystko odzyskawszy spokój ducha, dlatego po prostu dziękuję Ci za Twój post 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    • Renata Winczewska 1 stycznia, 2024 / 6:22 pm

      Trafia się poezja na blogach. Na szczęście są ludzie, którzy publikują, a nie wrzuca wszystkiego co stworzą do szuflady.

      Nie ma o co walczyć, nawet jeśli coś wywalczysz to okupisz to czymś ważnym. Zupełnie jakby się trzeba było odpłacić za to co posiądziesz czymś innym/ wartościowym co posiadasz. Nie ma nic za darmo.

      To ja dziękuję za miły komentarz i jeszcze raz życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku 🙂

      Polubione przez 1 osoba

Dodaj komentarz